سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل موثر بر قیمت نرم افزار های حسابداری :

 

نرم افزارهای حسابداری انواع متفاوتی دارند و با توجه به کسب و کار شما می توانند امکانات متفاوتی نیز داشته باشند و بر اساس کسب و کار شما متغیر باشند. یکی از نرم افزارهای حسابداری رایج نرم افزار حسابداری شرکتی می باشد. این نرم افزار برای رسیدگی به امور مالی شرکت و یکپارچه سازی سیستم حسابداری بسیار کارا می باشد. به عنوان مثال برای سازماندهی کلیه اسناد و اطلاعات مالی و همچنین حقوق کارمندان و همچنین ثبت مشخصات مدیران و کارمندان و ارائه دسترسی های مختلف و همچنین امنیت بالای اطلاعات مناسب و کاربردی می باشد.

یکی از مسائل مهمی که مدیر هر کسب و کاری برای کسب و کار خود در نظر دارد بحث هزینه هاست. قیمت نرم افزار حسابداری بسته به امکاناتی که می خواهید و کسب و کار شما متفاوت است. برای یک نرم افزار حسابداری بهتر است دسترسی های مختلف داشته باشید . سطح دسترسی برای مدیران و سطح دسترسی برای کاربران آن شرکت.

·         امکانات تاثیر گذار بر قیمت نرم افزار حسابداری

-قابلیت شخصی سازی :

از ویژگی های مهم یک نرم افزار حسابداری تحت وب شخصی سازی این نرم افزار می باشد یعنی بر اساس تعداد کاربران و مدیران شخصی سازی شده باشد. همچنین دسترسی های خاص به مدیران و دارا بودن سیستم مدریتی نیز مهم می باشد.

-امنیت بالای نرم افزار حسابداری:

برای داشتن بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین امنیت بالای نرم افزار می باشد . یک نرم افزار مالی به علت اطلاعات مالی و حساسیتی که دارد میبایست در مقابل هک شدن در امان باشد و امنیت اطلاعات مالی را تضمین نماید.

-داشبورد جامع :

یک نرم افزار حسابداری باید برای برطرف کردن کلیه نیازهای مالی و حسابداری سیستم جامعی دارا باشد.

-پشتیبانی دائمی :

پشتیبانی قوی و دائمی تا پایان کار و یا حتی بعد از اتمام کار از ویژگی های مهم شرکتی است که از آن نرم افزار حسابداری می خواهید.

-قابلیت بروزرسانی :

یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار حسابداری است تا بتوانید در زمان انتشار نسخه جدید بصورت رایگان و بدون هزینه در دسترس باشد.

-انعطاف پذیری نرم افزار:

بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین قابلیت نصب در ماژول های مختلف و پوشش دهی کلیه فعالیت ها و عملیات مالی را دارد.همچنین قابل نصب در ماژول های مختلف را نیز دارا می باشد و براحتی می توانید در انواع دستگاه های دیجیتالی به حساب های خود دسترسی داشته باشید.

یکی از تفاوت های مهم بین نرم افزار تحت وب و نرم افزار تحت ویندوز اینست که نرم افزار های تحت وب را می توان در هر زمان و مکانی استفاده نمود و وابسته کامپیوتر خاصی نیستند و اگر برای سیستم مشکلی پیش آید به اطلاعات لطمه وارد نمی شود. نرم افزار تحت وب امنیت بالاتری نسبت به نرم افزار تحت ویندوز دارند و حجم زیادی از اطلاعات را می تواند نگهداری کند چراکه پایگاه داده ها امروزه می توانند حجم زیادی اطلاعات و داده ها را در خود نگهداری کنند. برای مثال اگر شرکت پیمانکاری دارید و پروژه ها و اطلاعات بسیاری دارید یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری می تواند کمک بزرگی برای شما باشد تا براحتی پروژه های پیمانکاری خود را مدیریت نمایید.

ویژگی ها و مزایای نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای کسب و کار شما :

اگر صاحب شرکت پیمانکاری هستید و برای مدیریت حساب ها و امور حسابداری با مشکل مواجهید یکی از را حل ها استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری است . با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیه حساب های مالی حسابداری خود را مدیریت نمایید و دسترسی های مختلف برای کارمندان و مدیریت قرار دهید . نرم افزار حسابداری پیمانکاری نوعی نرم افزار مدیریت پروژه پیمانکاری می باشد که راه حل مناسبی برای مدیریت پروژه های پیمانکاری شماست و باعث نظم در سیستم حسابداری شرکتتان خواهد شد.

 

ویژگی های مهم این نرم افزار شامل موارد زیر است :

·       محدود نمودن دسترسی کاربران

·       محاسبه جزئی حساب ها برای گزارش بهتر وضعیت شرکت

·       ثبت قراردارد، فاکتور و پیش فاکتور و تعدیلات فروش

·       ثبت حساب های بانکی و دسته چک ها

·       ارائه گزارشات پیشرفته

·       مدیریت یکپارچه اسناد تجاری و پیمانکاری

·       گزارش دهی به حسابداران

·       قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان

·       کاربری ساده و واکنشگرایی