موشن گرافیک و لوگو موشن چه کاربردهایی دارند ؟

 

     ساخت موشن گرافیک برای تبلیغات کسب و کار شما نیز موثر می باشد به اینصورت که با استفاده از عناصر گرافیکی خاص و سناریوی مد نظرتان موشن گرافیک ساخته می شود. موشن گرافیک باعث جذاب تر شدن و تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطب خواهد شد. همچنین می توانید برای انتهای کار موشن گرافیک خود، ساخت لوگو موشن داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید لوگو خود را به شکل خاص تری ایجاد نمایید و باعث افزایش مخاطب و تبلیغات موثرتری خواهد شد.

طراحی گرافیک به فرآیند ارتباطات بصری و حل مسئله گفته می شود که از طریق استفاده از تصاویر و رنگ و عناصر گرافیکی ساخته می شود. طراح گرافیک با استفاده از نرم افزار های گرافیکی و ترکیب کلمات و نماد ها و تصاویر یک اثر هنری خلق می کند. چند نکته مهم را برای ایجاد یک طرح گرافیکی در نظر داشته باشید :

-         خلاقیت : خلاقیت یکی از مهمترین مسائلی است که در هر طرح گرافیکی مهم می باشد در هر طرحی با چاشنی خلاقیت می توانید اثر بیادماندنی داشته باشید.

-         جذابیت : جذابیت اولین قدم است که با مخاطب ارتباط برقرا نمایید. جذابیت طرح گرافیکی باعث اتصال اولیه مخاطب به حیطه کاری شما می شود. جذابیت از دو طریق ممکن خواهد شد : جذابیت از طریق ایده با فکر تازه و جذابیت از طریق نوآوری بصری

-         ایده : ایده اندیشه ای است که از طریق پیوند دو مفهوم که از پیش نامرتبط به هم هستند برانگیخته می شود.

لیست بهترین نرم افزار های موشن گرافیک و انیمیشن در سال 2021:

  • Adobe After Effects
  • Cinema 4D
  • Adobe Premiere Pro
  • Mocha Pro
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator
  • Autodesk Maya
  • Nuke
  • Blender

لوگو موشن به متحرک ساخت لوگو گفته می شود و می توان بر افکت های صوتی و تصویری اضافه کرد. لوگو موشن تاثیرگزاری خوبی بر روی مخاطبان دارد . برای طراحی لوگو موشن می توانید از نرم افزار های گرافیکی استفاده نمایید و یا با استفاده از سایت هایی بصورت آنلاین لوگو موشن طراحی نمایید. بطور کلی طراحی و ساخت لوگو موشن به برند شما شخصیت می دهد و باعث تاثیرگذاری بیشتر آن خواهد شد.

از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب

تاثیر آنی بر مخاطب

اعتمادسازی

یادآوری برند

معرفی برند

تبلیغات کوچک

استفاده در تبلیغات ویدئویی

قبل از سفارش موشن گرافیک بهتر است کاربرد های آن را بدانید

·        استفاده برای توضیح مفاهیم

·        اشتراک گذاری یک محصول

·        استفاده برای داستان گویی

·        استفاده برای برنامه تلویزیونی

·        استفاده برای برندینگ

·        استفاده برای آگاهی رسانی