سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای نرم افزار های آنلاین در حوره مالی و حسابداری:

نرم افزار حسابداری یک برنامه بسیار مهم و واجب در هر حوزه ی کاری به حساب می آید که بتوان کارها و امور حسابداری رو به صورت دقیق و بدون هیچ خطایی، اروری و با کیفیت عالی و دقت بالا انجام داد. این نرم افزار ها در نسخه های مختلف مثل ویندوز یا اندروید یا آی او اس در حالت تحت وب آنلاین یا آفلاین عرضه می شود .

نرم افزار یا برنامه حسابداری یک برنامه یکپارچه است که در حوزه، اصناف و مشاغل های مختلفی مثل فروشگاه ها، شرکت های کوچک، متوسط یا بزرگ و یا هر نوع شغلی که در آن خرید و فروش و یا پرداختی انجام میشه کاربردی است. برنامه های حسابداری می توانند فاکتور صادر کنند یا در تاریخ تعیین شده اعلام سر رسید کنند. این امکان رو هم دارند که خروجی گزارش در فرمت های مختلف PDF پی دی اف، Word ورد، Excel اکسل به ما بدهند.

همچنین خیلی از نرم فزار های حساب رسی یا حسابداری سیستم های متنوع دیگری هم مثل انبارداری، بازرگانی یا خزانه‌ داری را هم دارند.

ویژگی های یک برنامه حساب داری خوب :

قابلیت ارسال پیام SMS، قابل اجرا در انواع مختلف دستگاه ها مثل موبایل،کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ، سرعت بالا در پردازش و در دسترس بودن در همه جا، یادگیری آسان برای شروع به کار، دارای راهنما و پشتیبانی 24 ساعت و آنلاین در تمامی روز های هفته و در تمامی ساعت ها، آپدیت و به روز رسانی و ارتقا به موقع نرم افزر،

برنامه های تحت وب آنلاین حسابداری یکی از برترین نرم افزارهای حسابداری به حساب می آیند که دلیل اصلی کیفیت بالا نرم افزار های تحت وب Web این هست که شما به سخت افزار قوی برای اجرا نیازی ندارید زیرا با وارد کردن یک آدرس میتونید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از مزیت های برنامه های حسابداری تحت Web که به آن وب اپلیکیشن حساب داری هم می گویند دسترسی راحت در هر دستگاهی که به اینترنت وصل می شود است حالا این دستگاه موبایل باشد یا لپ تاپ یا هر چیزه دیگری.

شما فرض کنید در محل کارتان روی برنامه حسابداری دارید کار میکنید و یک سری اسناد رو آماده میکنید و در این حال ساعت کاری به اتمام میرسد و نیاز هست که به خانه برگردید حال بدون هیچ نگرانی می تونید ادامه کار خودتونو داخل منزل انجام بدید به این صورت که داخل خانه آدرس سایت حسابداری رو میزنید و دوباره وارد میشید و ادامه کارتونو تکمیل میکنید، این یکی از بهترین مزیت های نرم افزار تحت وب حسابداری است.

 انواع نرم افزارهای حسابداری

نرم افزارهای حسابداری انواع متفاوتی دارند و با توجه به کسب و کار شما می توانند امکانات متفاوتی نیز داشته باشند و بر اساس کسب و کار شما متغیر باشند. یکی از نرم افزارهای حسابداری رایج نرم افزار حسابداری شرکتی می باشد. این نرم افزار برای رسیدگی به امور مالی شرکت و یکپارچه سازی سیستم حسابداری بسیار کارا می باشد. به عنوان مثال برای سازماندهی کلیه اسناد و اطلاعات مالی و همچنین حقوق کارمندان و همچنین ثبت مشخصات مدیران و کارمندان و ارائه دسترسی های مختلف و همچنین امنیت بالای اطلاعات مناسب و کاربردی می باشد.

شرایط ثبت شرکت پیمانکاری سهامی خاص:

_ ارائه گواهی پرداخت حداقل 35% سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تاسیس در آن جا باز شده است.

_ حداقل سرمایه یک میلیون ریال

_ تعهد یا پرداخت کل سرمایه

-حداقل 3 نفر عضو به همراه 2 نفر بازرس (بازرسین نباید از اعضا باشند)

مدارک ثبت شرکت پیمانکاری سهامی خاص:

·        تنظیم وکالتنامه جهت اخذ مجوز و ثبت شرکت پیمانکاری

·        کمیل فرم تعیین نام شرکت

·        _به موجب اصل 14 قانون اساسی،اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل اشتغال به هیچگونه شغل دولتی و ممنوعیت قانونی جهت عضویت در شرکت را ندارند.

·        مجوز در صورت  نیاز بنا به اعلام کارشناس ثبت شرکت ها

·        اظهارنامه از حسابداری ثبت( 2 برگ)

·        به موجب ماده ی 126 لایحه اصلاحی قانون تجارت،مدیر عامل شرکت در شرف تاسیس همزمان مدیر عامل شرکت دیگری را بعهده ندارد.

·        اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری برای تمامی اعضای هیئت مدیره و بازرسین

·        تکمیل فرم مشخصات اعضا

·        اساسنامه شرکت سهامی خاص که به امضای تمام سهامداران در تمامی صفحات رسیده باشد.

·         کپی مدارک شناسایی کلیه سهامداران و بازرسین برابر با اصل شده( کارت ملی و شناسنامه)

 

شرایط ثبت شرکت پیمانکاری با مسئولیت محدود:

_حداقل اعضای شرکت 2 نفر باید باشند.

_سرمایه لازم حداقل 1.000.000 ریال

_تعهد یا پرداخت کل سرمایه

مدارک ثبت شرکت پیمانکاری با مسؤلیت محدود:

1- کپی مدارک شناسایی(شناسنامه و کارت ملی)

2- اصل گواهی عدم سوء پیشینه

3- امضای اقرارنامه

4-مجوز در صورت نیاز

یکی از مسائل مهمی که مدیر هر کسب و کاری برای کسب و کار خود در نظر دارد بحث هزینه هاست. قیمت نرم افزار حسابداری بسته به امکاناتی که می خواهید و کسب و کار شما متفاوت است. برای یک نرم افزار حسابداری بهتر است دسترسی های مختلف داشته باشید . سطح دسترسی برای مدیران و سطح دسترسی برای کاربران آن شرکت.