سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع نرم افزارهای حسابداری

 

نرم افزارهای حسابداری انواع متفاوتی دارند و با توجه به کسب و کار شما می توانند امکانات متفاوتی نیز داشته باشند و بر اساس کسب و کار شما متغیر باشند. یکی از نرم افزارهای حسابداری رایج نرم افزار حسابداری شرکتی می باشد. این نرم افزار برای رسیدگی به امور مالی شرکت و یکپارچه سازی سیستم حسابداری بسیار کارا می باشد. به عنوان مثال برای سازماندهی کلیه اسناد و اطلاعات مالی و همچنین حقوق کارمندان و همچنین ثبت مشخصات مدیران و کارمندان و ارائه دسترسی های مختلف و همچنین امنیت بالای اطلاعات مناسب و کاربردی می باشد.

برای یک نرم افزار حسابداری بهتر است دسترسی های مختلف داشته باشید . سطح دسترسی برای مدیران و سطح دسترسی برای کاربران آن شرکت.

یکی دیگر از نرم افزار ها نرم افزار حسابداری خدماتی است. اگر شما خرید و فروش کالا دارید و همچنین برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به دنبال راه حلی جامع هستید تا بتوانید به وسیله آن به کسب و کار خود نظم دهید و سیستم یکپارچه ای ایجاد نمایید سیستم حسابداری خدماتی یکی از بهترین راه حل ها می باشد.بسته به شرکتی که از آن درخواست نرم افزار حسابداری می دهید و نوع کسب و کار شما این سیستم متفاوت است.

امروزه کسب و کارهای اینترنتی با رشد بسیاری رو به رو هستند و نیاز به سیستم نرم افزاری برای اینکه بتوان از راه دور به حساب های شرکتی و فروشگاهی نظم داد بسیار مهم می باشد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی یکی از نرم افزارهای کاربردی است که می توان به خرید و فروش ها و کلیه عملیات مالی نظم داد و با دقت و سرعت بیشتر حسابرسی های شرکت را محاسبه کرد.

 

معرفی انواع نرم افزار حسابداری تحت وب چرتکه :

 

یکی از نرم افزار های پر کاربرد در حوزه مالی نرم افزار حسابداری شرکتی می باشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیاری که دارد باعث نظم و ساماندهی به کلیه امور مالی شما خواهد شد. ثبت فاکتور ها و چک ها ، پیش فاکتورها ، دسته چک ها ...

یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار گزارش دهی دقیق به حسابداران است ،این نرم افزار به کمک حسابداران می آید و باعث می شود تا با دقت بیشتر به امور مالی رسیدگی کنند . در این نرم افزار می توانید دسترسی های مختلفی تعریف نمایید برای مدیران و کاربران و همچنین قابلیت ارتقاء نیز دارد. یکی دیگر از مسائل مهم امنیت نرم افزار است. به این معنی که هر کسی نتواند وارد سیستم شود بدون اجازه مدیر و قابلیت شخصی سازی دارد.

امروزه فروشگاه ها با حجم بالایی از تراکنش مواجهند که می بایست تمامی فرآیند های مالی فروشگـاه ها برای موفقیت به صورت دقیق و یکپارچه گردآوری شود.اگر خرید و فروش آنلاین انجام می دهید و یا دارای فروشگاه اینترنتی می باشید و برای امور حسابداری خود به مشکل خوردید می توانید نرم افزار ویژه ای سفارش دهید تا کلیه امور حسابداری خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهید.  نرم افزار حسابداری فروشگاهی می باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و بدون اجازه صاحب آن کسب و کار و یا مدیر اشخاص دیگری نتوانند به آن ورود پیدا کنند. این نرم افزار از خطر حذف شدن باید در امان باشد .

اگر قصد سفارش نرم افزار  در حوزه حسابداری فروشگاهی چرتکه دارید قاعدتا آن را سرچ می کنید و سایت های مختلفی با لیست قیمت نرم افزار حسابداری مختلفی در آن صفحات مشاهده می نمایید اما نمی دانید کدام بهتر و ارزش سرمایه گذاری دارد . یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید شامل موارد زیر باشد:

1)     در هر زمان و مکانی بتوانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید و بصورت آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.

2)     بتوانید براحتی با شریک خود و یا شرکت ها اطلاعات به اشتراک بگذارید

3)     از صورت حساب مشتریان میزان سود و زیان و موجودی شرکت یا سازمان خود مطلع شوید.

4)     امنیت اطلاعات و گزارش های مالی حفظ شود و بدون اجازه شما فردی اجازه دسترسی نداشته باشد.

5)     محاسبه و گزارش سود و زیان

6)      امکان گزارش موجودی کالاها

7)     امکان گزارش حساب مشتریان