سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در مورد ثبت شرکت خدماتی

شاید برای تاسیس یک شرکت خدماتی سوالاتی در ذهنتان بیاید . به عنوان مثال سرمایه اولیه مورد نیاز چقدر است؟ چه مدارکی برای ثبت شرکت نیاز هست؟ و آیا در میان رقبا بازدهی خوبی دارد یا خیر

شرکت های خدماتی جز شرکت هایی می باشد که برای شروع کار نیاز به تحصیلات نیست و نسبت به سایر شرکت سرعت رشد بهتری دارد. قبل از هر کاری می باید شرکت خود را به ثبت برسانید . به عنوان مثال اگر در زمینه نظافتی می خواهید تاسیس کنید باید اعتماد سازی ایجاد کنید تا سفارش ها و درخواست های بیشتری به سوی شما بیاید.

شرکت های خدماتی به شرکت هایی می گویند که کارهای خدماتی مختلفی انجام می دهند به عنوان مثال می توان :

·        خدمات تعمیر و نگهداری

·        آشپزی

·        آرایشگری

·        تعمیر ماشین آلات و لوازم منزل

·        حمل و نقل

·        خدمات کشاورزی

و بسیاری دیگر را نام برد که در دنیای امروز کاهای خدماتی با سرعت رشد و پیشرفت بیشتری نسبت به سایر شغل ها روبرو هستند. شما برای مدیریت شرکت خدماتی خود به بسیاری از پارامتر ها و نرم افزار ها نیاز دارید . به عنوان مثال نرم افزار حسابداری خدماتی برای رسیدگی به امور حسابداری و مالی کارمندان و همنین شرکت.نرم افزار های حسابداری و مالی بسیاری وجود دارد و هر کدام ویژگی های بخصوصی دارند. یکسری امکانات و ویژگی ها وجود دارد که باید در هر نرم افزاری وجود داشته باشد. یکی از این موارد حفظ امنیت اطلاعات مالی شرکت و یا سازمان است و دیگری عدم ورود اشخاص به سیستم بدون اجازه مدیر. همچنین یک نرم افزار حسابداری شرکتی باید کلیه عملیات ثبت چک و فاکتورها، دادن دسترسی های مختلف به کاربران و کارمندان شرکت و همچنین سیستم محاسبه حقوق کارمندان را داشته باشد. در میان نرم افزار های حسابداری بهترین نرم افزار حسابداری که ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برای شرکت خدماتی شما دارد نرم افزار حسابداری ویکانت می باشد. این نرم افزار ضمن یکپارچه سازی عملیات مالی شرکت شما ، باعث سرعت در امور حسابداری و همچنین دسترسی آسان در هر کجا و هر مکان می شود.

نرم افزارهای حسابداری انواع متفاوتی دارند و با توجه به کسب و کار شما می توانند امکانات متفاوتی نیز داشته باشند و بر اساس کسب و کار شما متغیر باشند. یکی از نرم افزارهای حسابداری معروف نرم افزار حسابداری شرکتی چرتکه می باشد. این نرم افزار برای رسیدگی به امور مالی شرکت و یکپارچه سازی سیستم حسابداری بسیار کارا می باشد. به عنوان مثال برای سازماندهی کلیه اسناد و اطلاعات مالی و همچنین حقوق کارمندان و همچنین ثبت مشخصات مدیران و کارمندان و ارائه دسترسی های مختلف و همچنین امنیت بالای اطلاعات مناسب و کاربردی می باشد.

 

یکی دیگر از نرم افزار های معروف نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه می باشد که شامل ویژگی های زیر می باشد:

1)     از صورت حساب مشتریان میزان سود و زیان و موجودی شرکت یا سازمان خود مطلع شوید.

2)     در هر زمان و مکانی بتوانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید و بصورت آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.

3)     امکان گزارش موجودی کالاها

4)     امکان گزارش حساب مشتریان

5)     بتوانید براحتی با شریک خود و یا شرکت ها اطلاعات به اشتراک بگذارید

6)      امنیت اطلاعات و گزارش های مالی حفظ شود و بدون اجازه شما فردی اجازه دسترسی نداشته باشد.

7)     محاسبه و گزارش سود و زیان